Run run run

Jag har tråkigt, jag har mensvärk, jag har huvudvärk och jag är hungrig. Livet leker för jag lever i alla fall!

Träning om en timme, måste orka gå för jag har inte tränat på en hel vecka. Kul som bara den, sedan hem och glo CSI och plugga hela natten känns det som. Min rapport till engelskan är fortfarande inte klar. Bra där!

I morgon ska jag stängas in på skolan i x antal timmar och läsa världsproblem i form av Nötknäckarna som är en del av alla tävlingar om vem som ska få gå ut först på trappan. Jag har hopp om att det här blir VÅR grej! SPSK 06 for the win!

Nu byter jag om tror jag, sen blir det mat och ta cykeln till träningen och hoppas på att mina värkar släpper.

Herregud, jag låter som en gammal tant!

Ciao





jag har också mens värk och de suger! -.- jäbvla helvete.. :D men va duktigt av dig att cykla till träningen!:D hiih. men guuuud va fuskigt billigt!!!!!!

2009-05-25 » 18:04:10
» Ida

haha a lite som en ganmal tant, jag vet jag jobbar med dem :)

2009-05-25 » 19:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback