Project unacomplished

Eftersom Jag har varit hemma idag med en bråkig mage och rygg så trodde jag att jag skulle kunna få lite skoljobb gjort, men vad tusan gör jag? Jag har sett två filmer, som i och för sig var riktigt bra, och sorterat mina papper till projektarbetet. Det sorgliga är att jag måste bli klar med rapporten ikväll, plus att jag har en engelskarapport att göra klar. Så nu är det slut på slöande! Hoppas jag för min egen skull. Jag borde koppla ur internet om det inte vore så illa att jag behövde det till engelskan, och till msn så jag kan diskutera rapporten med min partner. Suck, aldrig kan något funka bra.

Men imorgon blir det en mysig dag, har bara en lektion så resten av dagen ska spenderas på Birsta och shoppa lite inför Luleå-resan. Har hittat en klänning på Gina som ser ganska lovande ut. Men det återstår att se antar jag. Sedan åker jag till älskling på kvällen och på torsdag morgon bär det av norrut. Datorn följer troligen med så lite update blir det. Och helt underbart är att jag troligen inte har några läxor att oroa mig för och det är jag väldigt tacksam över. Äntligen börjar allt ta slut och man kan få slappna av lite! :)

Snart är det student! O.O
Wow...

Men nu måste jag ta tag i projektrapporten, så att jag inte blir fast med läxor och restuppgifter över helgen istället!

Ciao!






» Sabi

Då skall jag förklara för dig. Haha!

Du går in på http://www.bloglovin.com och blir medlem.

Sedan går du in på min blogg , och till höger finns en skiss och en bild där det står + Bloglovin, Klicka på den och bli prenumerant. Sedan så ser jag det och lägger till dig!:)

2009-05-19 » 15:29:31

sv: haha okej, vilket datum tar du studenten?:)

2009-05-19 » 15:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback