Nötknäckarna 2009

Ja, eftersom vi är ganska klara just nu, i alla fall jag, så kan jag passa på att slänga iväg ett litet blogginlägg. Jag har suttit instängd på skolan nu i ganska precis 6 timmar i en svettig datasal och försökt lösa vårt problem som vi fått. Det har varit otroligt kul och lärorikt och hittils så har vi inte börjat storbråka än. Min klass är verkligen en superklass och det bevisas på en sån här uppgift. Vi har arbetat jättebra och jag tror att vi kommer att ha en ganska god chans att få goda resultat på den här uppgiften. Om vi vinner så får vi gå ut fyra på trappan och det är verkligen inte fy skam! :)

Det börjar lida lite mot sitt slut nu, om tre timmar så ska allting vara klart. Innan dess måste vi färdigställa vår rapport och göra klart vår fakta "vägg" med lite snygga atrialjer. Det sistnämnda har nu påbörjats och det verkar gå riktigt bra. Rapporten skrivs för fulla muggar och "väggen" pyntas och fixas.

Allt går som smort, trots att vi stressar allihopa då vi har en deadline på en respektive två timmar. MEn jag har hopp om oss, för våran klass må kanske inte vara den starkaste eller den snyggaste, men nog fan är vi smarta, OCH vi är fasligt analyserande och kreativa. Jag skulle fan vilja göra en tröja med texten "I ♥ my class" för just idag stämmer nästan inget bättre än det. :)

Åter till arbetet, sedan efter allt jobb blir det klassmiddag på Jop's. Hallelujah för SPSK 06!

Ciao!






» ida

haha härligt=) Skönt eftråt med löpning

2009-05-26 » 16:12:46

HEJA HEJA ER:D kämpa för en fjärde plats;) och jag skämta. du skrev godnatt alla perfekta! haha jag mena att jag inte är de asså;)

2009-05-26 » 21:59:13

haha bra;) spännande:D hiho. vad gör dudå?

2009-05-27 » 09:08:02
» ida

hellu gööör du idag? :D

2009-05-27 » 14:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback