Mission acomplished (nästan)

Nu börjar det här likna något! PA-rapporten är nästan klar och ska skickas iväg till Emma för finjustering och jag kan ägna mig åt engelskan. Har precis gjort mig själv en kaffe latté med vår superbraiga kaffemaskin och ånnu gladare blir jag av att det är soligt ute. Inte för att jag tänkte gå ut, vill inte riskera något nu när magen känns lite bättre, men bara att veta att det är sol ute gör mig snäppet gladare. :)

Längtar just nu barnsligt mycket till i morgon, jag har stort hopp om att hitta en bra klänning och att sen till råga på allt få träffa älskling gör ju skaen inte ett dugg sämre. <3 saknar honom hela tiden trots att vi ses nästan varje dag!

Tänkte liva upp bloggen lite genom att slänga in lite bilder, och då menar jag lite, haha! En bild på min proffsiga latté och en bild på mig, då jag upptäckt att jag inte har lagt upp en end bild på mig här, även om det kanske inte är många som bryr sig om det. Den är nytagen så ta den med en nypa salt eftersom:

1. Jag är fortfarande lite trött och sjuk
2. Jag har stressat sönder de senaste veckorna med läxor och är därför lite sliten
3. Som sagt, jag är trött, och då är inte mitt utseende direkt prio 1. ;)

Enjoy (eller skynda till närmaste toa på fall att ni kräks) ;P

Ciao!





 Blir tvungen att lägga upp en bild på min hund också, hon ligger så gulligt vid mina fötter nu för pappa är lite ilsk och högljudd så hon tog sin tillflykt under mitt datorbord och på mina fötter! xD detta är tidigare idag när hon sussade så gott i hallen efter en promenad i skogen.






du är ju riktigt flitig ju:D:D

2009-05-20 » 08:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback