J'ai mal...

Ingen träning för mig idag, väldigt synd, hade sett fram emot lite mer träning. Men nej, när jag höll på att byta om drabbades jag av panikont i magen och blve tvungen att sprinta till toan. Vad som skedde där ska jag inte gå in på i detalj...kom ut och fick ringa min tränare och säga som det var, att jag inte gärna ville träna med en mage som var mer som en gigantiskt väteballong med nageltrång än min vanliga lilla kula. Så istället för att svettas på gymmet på Gärde med laget så sitter jag nedbäddad i sängen under mitt mysiga täcke och med en dator i knät. Dels för att den ger bra värme, men också för att nu får jag faktiskt lite mer tid till att göra klart mina skoluppgifter. Som man säger, inget ont som inte har något gott med sig. :) Men jag hade gärna sluppit magontet...

Aperopå det, vad tycker ni om mina noveller? Är väldigt nyfiken så jag vet om det är något jag ska fortsätta med att slänga upp eller om ni hellre läser om vad jag har ätit idag eller mina nyaste inköp? Släng in en liten kommentar om vad ni tycker om dem och kanske ni har tips om vad jag skulle kunna skriva om. Det skulle liva upp min smått sjuka lilla kropp litegrann! <3

Ska fortsätta plugga nu, men bloggar senare igen!

Hej svejs snigelfejs!




                   Min mage just nu...





» Sabi

Då har vi samma magar, haha!



Följa varandra på bloglovin kanske?:)

2009-05-19 » 13:33:30
» Sabi

Haha Jaa precis!



Länka bara till din bloglovin så lägger jag till dig:)

2009-05-19 » 14:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback