I'm walking on sunshine

Solen skiner ute, det är supervarmt, jag kan nästan vår avslutningsdans, jag har nyss kommit hem från min sista skoldag ever och livet är allmänt jävla underbart!

Ska åka till Birsta en sväng och hitta örhängen att ha imorgon på balen, sen ska jag nog lägga mig ute i solen och bara vara. Det är så jävla underbart att vara jag just nu! Klarade att bara få 2 G i hela mitt slutbetyg, mitt mål var visserligen inga G alls, men vafan, jag klarade mig med bara 2!!!! Jag är lyrisk och svävar på moln just nu!

Och som grädde på moset så har idag jag och min älskade Alex varit tillsammans i ett helt halvår. För mig är det sjukt mycket! Mitt längsta förhållande innan detta var ett halvt som varade i två månader, give or take! Jag är så lycklig just nu!!!

Nu ska jag proppa i mig en frukt, byta om och sen dra iväg. Uppdatering kommer senare idag/ikväll!

I'm walking on sunshine, o-oohh!

Ciao bellos!








tack :D ja så jäkla skönt!

2009-05-29 » 15:31:39

ÅÅÅH GRATTIS TILL ETT HALV ÅR!!!!!!!!!!!!!! OMG LÄNGE LÄNGE LÄNGE!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D

2009-05-29 » 16:19:10
» Ida

grattis

2009-05-29 » 19:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback