Happy Birthday!

Idag ska jag vara lite ego för idag är det faktiskt min födelsedag och då anser jag att man kan få vara lite ego! ;)

Dagen har varit helt underbar än så länge, blev först väckt imorse med paket och frukost på sängen, och ja, lite sång också. Blev helt till mig av presenterna, vilka kan ses i bilderna nedanför. För att specifera, på morgonen fick jag följande:
* Rengöringsservetter för borttagning av smink (mamma & pappa)
* Örhängen (lillebror)
* Badkulor (mamma & pappa)
* Vetekudde i roliga färger (mamma & pappa)
* Twilight Special Edition-DVD och 200 kr av älskling! <3
* En 19 tums TV med inbyggd DVD och boxermottagare (hela familjen typ, jag dog när jag öppnade den!)

Efter en mysig frukost i sängen med älskling och lite prat/mera mys så kom det lilla jobbiga, jag måste städa! Det tog ca en timme att rensa golvet och dammsuga och sedan ytterligare en timme att rensa undan mina kläder! Men nog fan vart det rent, lagom i tid för att mina tjejkompisar skulle komma. Lite senare damp släkten in en efter en och det blev tårta och kakor. Sedan presentöppning igen! Bortse från vad jag fick på morgonen så kan ni se på bilderna vad jag fick. Det som inte syns är att i den lilla plåtasken låg 400 kr, i ett kuvert låg 500 kr och i det guldiga kuvertet fanns två presentkort á 150 kr på Birsta City! Min lycka var totalgjord!

Just nu sitter jag och njuter av lugnet för alla har åkt och mor och far är ute med hunden. När de kommer hem så ska vi äta, sen drar jag till Angelica på en liten fest. Det blev inget för min kompis, har i alla fall inte fått något svar på om vi var inbjudna eller inte. Men det ska verkligen bli roligt att få träffa Angelica igen också, det var jättelängesen! Jag tror på en rolig kväll och en fortsatt underbar 19-årsdag! :)

Vad har ni, mina läsare, gjort idag då? :D


Översiktsbild på allt som jag fick! :) minus TV:n :P

       


Just det, höll på att glömma! Eurovision ikväll också! Heja Sverige! Heja Malena! :D

Ha en underbar kväll allihopa!
Ciao!







sv: men oj tack:D

händer ikv då? <3

2009-05-16 » 19:19:38

Grattis ! :]

Ååh, jag vill också ha twilight. Är det specialeftekter med och sånt på den ? <33

2009-05-16 » 21:14:41

tja, vad tycker du om täbys lattekurs?

2009-05-16 » 22:57:44

tack :) är för kort för att bli modell tyvärr :/

2009-05-17 » 00:59:46

grattis i efterskott!!

kram

2009-05-17 » 11:13:07

tack :) vad kul att höra!

2009-05-17 » 12:40:52
» Sabi

Graaatiz!

2009-05-17 » 15:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback