Diciplin

Min diciplin finns inte, haha!

Av allt jag skulle göra idag så har jag bara lyckats plugga samt varit ute med hunden, bra gjort! Eller okej, jag har faktiskt tagit en dusch och scrubbat mig i ansiktet och masserat kroppen med en badsvamp. SÅ nu sitter man framför burken igen med hårinpackning i håret och ett vansinnigt sug efter sängen, trots att klockan inte är mer än tjugo över nio. Pff, vad är det med mig? Jag borde plugga nu, jag har tonvis med saker att göra, istället pysslar jag runt på Facebook och försöker förgäves lära mig att använda photoshop ordentligt. Ja, jag vet, jag är efterbliven! :P

SKa försöka ordna en ny header till den här bloggen också, men det kommer inte bli gjort innan jag lärt mig bemästra programmet på P. Så tills vidare håller jag mig till den här roliga headern som redan finns på blogg.se. Det får man leva med antar jag.

Nja, nu ska jag ta och skölja ur håret och kanske fixa till naglarna lite. Fast i och för sig, vem fasen tänker på naglarna på fotot? :P

Blankt nagellack från Depend får det bli, eventuellt ett lite ljust rosa.

Ha en fortsatt trevlig kväll!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback