090512

Ännu en dag har förflutit utan större problem. Sett film, räknat matte och analyserat dikter. Händelserik dag, jag vet!

Sitter här nu och försöker lite smått att få till en bra bloggdesign, men det är lättare när man har någon bredvid sig som kan instruera, för det verkar som om jag är totalt efter när det gäller att följa instruktioner, haha! Jag sitter mest och läser andras bloggar och förundras över hur andra lever och hur snygga folk kan vara! Vill också vara snygg! Men aja, lite snygg är jag nog, i all fall på mitt eget sätt. Sen hade jag nog inte lyckats fånga min älskling om jag varit ful som ett troll så någon form av skönhet måste jag besitta. Även om den kanske inte visar sig genom mitt utseende alltid så har jag ju i alla fall min personlighet att skryta med, och lite fantasi. Tänkte försöka knåpa ihop en liten novell ikväll när jag är klar med allt plugg, så kanske den kommer upp ikväll eller i morgon, vilket som, den kommer.

Senare idag blir det träning, löpning och lite styrka. Och jag som fortfarande har lite ont i stjärten efter fysen igår, trots att det inte var dödsjobbigt. Men jag antar att man inte är van vid såna övningar och därför känns det mer. Det måste ha sett jävligt kul ut när vi hoppade runt där och lekte kängurus och flygplan och gud vet allt. Och att sen göra det med herrlaget var en upplevelse. Jag upptäckte att även om man kanske inte har deras styrka, så hade jag bättre koordination än de flesta på vissa övningar. Känns bra att veta, haha.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback