Who? What? When? Where? Why?

Jaha, det blev ett sent inlägg nu men jag har haft lite fullt upp så att säga. När jag kom hem hade jag snuskigt ont i magen så det blev till att lägga sig på soffan ett tag och kolla in Miss Marple med mamma. När det sedan blev reklampaus värmde jag lite överbliven pytt i panna till middag och återvände till soffan, även med ett glas Ramlösa. Men men, magen var fortfarande ond! Trots att jag åt. Men det blev bättre efter ett tag, men det tog banne mig resten av programmet och halva nyheterna innan det släppte...

Nåja, i övrigt så blev det ett jädra krångel inför i morgon. Jag har ju körlektion till typ halv ett och skulle sen åka till Käs och sen skulle alla åka iväg för att bada. Men det blev en massa tjabbel om att vi skulle åka vid halv tolv och det var ditten och datten och allmänt virrigt och irriterande med både kompisarna (ALLIHOPA SOM SKULLE MED!) och älskling och syssling att hålla reda på. Min telefon gick ganska varm kan jag lova. Men det löste sig i alla fall. Så i morgon blir det körlektion först, sen springa ner till fisktorget för att bli hämtad av Käs och Figge och dra till Bergafjärden för att hoppa i böljan blå. Sen ska jga hem till älskling på lite familjemiddag, han ville att jag skulle vara med, min lilla sötis! <3

Jag tycker i alla fall att ni har varit lite lata i att svara på min fråga så jag frågar igen: Läs igenom inlägget om bakgrunden för min följetong, tror ni att det kan vara något ni kan vilja läsa om eller ska jag skrota idén direkt?

Ytterst tacksam för svar! ^^

Nåja, nu blir det sängen!

Ciao






precis :D jobbar du imorgon?

2009-06-24 » 23:12:15

jag tycker det är något att fortsätta på! fast de skrev jag väl?:p haha

och JA:D den smakade gudomligt:D och de blev ingen chokölad, ihihi. asså fatta va mätt man blir på detta! omg, tror jag ska leva på sånt här så kanske man blir mindre fet:D

2009-06-24 » 23:12:56

Haha aa eller dom är riktigt mörk bruna haha :)

2009-06-24 » 23:18:06

Förstår jag :) låter mysigt!

2009-06-24 » 23:20:46

jag ska bara sola imrogon :D ska bli superskönt!

2009-06-24 » 23:22:45

Haha :) tack

2009-06-24 » 23:30:27

ja rätt så nice :D

2009-06-24 » 23:31:19

haha yes glöm inte packa ner solkrämen nu :D

2009-06-25 » 10:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback