Walk a mile in my shoes

Det blev inga muffins tyvärr...UÄÄH!!!

Jag som var så himla sugen...

Men istället så slutade jag tycka synd om mig själv och rörde ihop några hallonrutor istället, efter ett recept som varje gång jag gör det likt förbannat aldrig lyckas bli bra. Men men, goda som s***n är dom och även om kanterna blir stenhårda och det ser ut som ett köttigt kadaver så är dom sinnessjukt beroendeframkallande. Ska avnjuta några stycken senare ikväll med lite mjölk men först tror jag att jag ska gå ut på en promenad med lilla lurvet på fyra ben, alltså Mixa. Jag har stannat inne hela dagen för de hade sagt på nyheterna att det skulle bli dåligt väder idag, men nu har alla moln (de få som funnits under dagen) försvunnit så jag tror jag drar på mig skorna och traskar en sväng runt spåret. Sedan ska jag skriva ihop en långt tillbaka lovad novell. Har ni några önskemål om vad jag ska skriva?

Jag tycker att ni är dåliga på att kommentera, så nu frågar jag er rakt ut!

Vad vill ni att jag ska skriva om i mina noveller? Kärlek? Skräck? Erotik? Död?

Fantasin har inga gränser!

Så sätt igång, önska på! ;)

Ciao!





» Julia

Det låter ruskigt gott! MMMM, jag vill också

2009-06-03 » 18:41:37

hahah ;D okejdå (;

2009-06-03 » 21:18:50

oj vad jobbigt och va allergisk mot det ;o

hehe okej ;]

2009-06-03 » 21:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback