Sweet and sour

Bara en notis innan jag börjar: jag är hungrig, men det finns inget gott hemma...
Några förslag på lösning, haha?

Nåja, träningen gick ganska bra faktiskt, eller ganska, helt enkelt bra, och det är jag riktigt glad över. Började med ett uppvärmningsvarv runt Ryggis, mysigt och man blev varm i musklerna. Sedan blev det ett maxvarv på det, vilket kändes en aning mer! Backarna i början från där vi startar är inte att leka med. Men men, skam den som ger sig och jag är nöjd med det tempo jag lyckades hålla, vilket gav mig en sluttid på under 10 minuter. Visserligen sprang vi bara 1600 meter drygt men ändå. Jag är nöjd! Dels för att det kändes bra, dels för att en tid under tio minuter, oavsett längd på löpningen, på något sätt låter bra i mina öron, haha! Vi traskade ner till gräsmattan vid Mimer och körde igenom lite av Vegaards styrkeprogram, jäklar vad dom övningarna tar om man gör dem rätt. Måste öva på vissa av dem i sommar, jag SKA klara köttbullen när vi kommer tillbaka! Annars är min favorit känguruhoppen, jag måste vara en av få som tycker att den är riktigt enkel. Ja du, det jag inte har i kondition kanske jag tar igen via kordination. Och det är inte fy skam för en målvakt minsann. :)

Nu när jag kom hem trodde jag att pappa skulle ha fixat klart med bilen så vi kunde ut och köra lite, men det verkar inte bli något av det, för både han och jag är fast vid varsin dator, haha! Men jag klagar inte, jag har suttit och letat resa till USA och har hittat några bra alternativ, visserligen dyrt som fan, men ändå billigt om man jämför med annat. Jag har gjort en ganska spännande upptäckt i alla fall: Det är typ billigare att betälla både tur och returbiljett på samma gång, annars kostar det tyo 7000 bara enkel resa. Nu har jag hittat ett alternativ som är tur och retur för drygt fem och fem. Konstigt, men men... ska fortsätta leta lite, sen måste jag få ihop tillräckligt med pengar innan jag kan boka resan. Ska sälja iväg moppen inom kort så det lär ju ge lite klirr i kassan. Sen måste jag ha råd att köpa en ny väska och den var inte direkt billig kan jag säga... men skam den som ger sig! Jag har bestämt mig, och då jävlar ska jag göra det också!

Nä, nu ska jag ringa Mary tror jag, sen Gail, och få allting klart där borta! :)

Ha en fortsatt bra kväll, lovers! :D

Ciao






» HANNA

sv: yes ;)

2009-06-16 » 21:37:08

Okej :) jag ska nog också flytta söder ut efter gymnasiet :)

2009-06-16 » 21:44:24

duktigt med träning! :)

2009-06-16 » 21:50:51

2009-06-16 » 22:04:19

Okej kul :)

2009-06-16 » 22:05:43

Mena ;)

2009-06-16 » 22:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback