Strawberry swing

Idag har jag haft dålig uppdatering, ber så mycket om ursäkt, men jag har en helt naturlig förklaring till det. Det var nämligen så att igår kväll så fick jag ett mess av min kmpis som undrade om jag kunde vikka för en annan tjej som jordgubbsförsäljare, för hon skulle till vårdcentralen. Och eftersom jag är girig och i desperat behov av pengar så tackade jag glatt ja, helt utan att tänka längre. Sååååå, somnade vid tolv, och stiga upp vid sju morgonen där på! Jag vet, jag är lat! Men jag är fan van vid att stiga upp vid nio-tio tiden på dagarna så jag har mest suttit och gäspat hela dagen. Och ingen lunch fick jag med mig helelr så när jag väl kom hem vid tjugo över tre så vart det macka och hallonkaka på stört! Det satt bra i magen!

Funderar allvarligt på att sova en timme nu, sen måste jag äta och byta om för det är träningskväll idag. Löpning och fys med Vegard som vanligt, jättekul...NOT! I alla fall känns det rätt tungt just nu. Och inte blir det bättre av att jag ska på träningsläger i helgen. Senaste träningslägret vi hade gav mig träningsvärk i en vecka, trots väldigt mycket stretching! Men men, det är ju alltid skönt att få se reslutat senare. Beach 2009 here I come! Måste bara köpa en till bikini, haha!

Nä, nu slocknar jag på soffan ett tag...

Ciao

Zzz....










jo:D du hr läst en början en gång:D du borde skriva en bok:D<3

2009-06-04 » 21:06:00
» Sabi

Sov Sov sov sov sov sov ZzzZzzZz.

Blir skit glad när du gillar T-shirtarna. Tusen tack!

2009-06-04 » 22:09:11

haha ja verkligenD::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:d:d:D::D:D:d:d:D:

du ringde inte igår din jäkla bög

2009-06-05 » 09:04:17

sv; typ om en tjej som bodde i en ganska skabbig lägenhet, sen får hon ett jobb hos snobbar i superrika palm beach, superbra serie =)

2009-06-14 » 21:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback