Städa, putsa, feja, skrubba

Hej hej hallå där ute!

Tänkte bara säga att jag är lite arg för jag fryser. Har frusit ungefär 80% av den här dagen för det var skugga över ståndet där jag stod hela mitt pass, sen när jag skulle gå, ja, då var solen nästan framme vid ståndet! 6 timmars frysande för ingenting! Eller jo, där ljög jag, jag får ju pengar för det! ^^

Har tagit en liten paus just nu men snart ska jag återvända till hinken och trasan och tvätta klart fönstren, sen städa på mitt rum tror jag. Sen kommer baby! ♥

Som om inte det vore bra nog så är det ytterligare ett dubbelavsnitt av Lost ikväll, vilket gläder mig! Jag har förvandlats till en Lost-nörd tror jag, haha! Men jag står för att jag tycker att det är bra i alla fall. Alla andra jag känner som brukade se på det har gett upp för de fattar inget längre. Jag sitter istället som klistrad varje tisdag för jag tycker det är hur spännande som helst nu när alla är tillbaka! Jag vill veta vad det är som är så särskilt med ön! Jag vill veta hur alla karaktärer kommer utvecklas! Kommer Sun att hitta Jin igen? Kommer Miles att avslöja sig för sin pappa? Och MIN viktigaste fråga är: Kommer Sawyer och KAte bli ett par igen? Måste erkänna att jag har en liten crush på Sawyer, även om jag tycker att han är ett asshole ibland! Men men, det är vad tjejer vill ha, en bad boy som ändå har känslor! Hehe, eller är det bara jag?

Nåja, jag har ju baby i alla fall, och han byter jag inte bort! ♥

Nä, åter till fönsterputsning! Sen städning...

Yeez, tar det aldrig slut? ._.

Ciao!





Bara 2 dagar kvar nu!!!!!
Student 2009





Ja hon är uuunderbar :)

2009-06-09 » 19:35:09

sv; väldigt bra har min dag varit =)

2009-06-09 » 20:22:30
» Sabi

Gaah segt att man skall frysa!



Har en fråga på min blogg om MTV´S programledare, svara gärna:)

2009-06-09 » 20:40:33
» Sabi

Hahhahahah.

Visst är det!

Tittar du med på den?

2009-06-09 » 21:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback