Sounds like me

Okej, efter ett mysigt bad och en liten hårtvätt på det så känner jag mig fräsch och fin igen. Efter det slog jag mig ner framför TV:n och njöt av en försenad middag och CSI. Underbara kväll! Hade tänkt gå och lägga mig efter det, men nej, då var det reprisavsnitt på Jordan, rättsläkare så det blev till att sitta kvar en timme till. Sedan haha blev det Djurpolisen i Houston, bara för att jag var för trött för att flytta mig.

Men i alla fall, idag var det, ja!  Började med att försova mig en timme men som tur är hade älskling gjort det också. När han kommit hit på min gamla tantcykel som "råkade" bli kvar igår p.g.a regnovädret så strosade vi ner till bussen och åkte till stan. Ett bankärende gjordes och sen bjöd han mig på en utsökt SubWay-lunch (jag ska seriöst skaffa en tröja som det står I ♥ SubWay på, älskar det stället!). Efter det gick vi runt i jakt på en bra resväska till mig och min studentpresent. Tyvärr fanns den inte i stan så resa gjordes till Birsta. Efter en timmes sökande si så där så hittades vad som söktes: min present! Pojken min betalade och sedan gick vi till Cubus och jag köpte ett par snygga jeans på rea! 120:- för ett par snygga välsittande jeans? Taget! Och för att han inte skulle bli ledsen så gick vi till Media Markt också och han köpte fotopapper och jag ett par nya hörlurar till min iPod...igen! Det är det tredje paret som gått sönder nu och det fjärde paret jag köper! Jag och hörlurar funkar helt enkelt inte, haha!

Nåja, nu kallar sängen, men först ska jag testa mina hörlurar och lyssna på lite go musik innan jag kallar på John Blund! Nedan ses mina nya saker! ^^

Svarta jeans, 120:-, Cubus
Svarta hörlurar, 99:-, Media Markt
Svarta låga Converse, 700:- InterSport   <----min studentpresent!



Pure love till den här dagen och pure love till min älskling! ♥

Ciao!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback