Slippery sloppery

Jaha, den här dagen har varit ytterst intressant. Halkbanan är nu avklarad och den gick som det skulle, helt galet, haha! Sladd hit, sladd dit, lite snurrar men mest bara vanlig körning och en satans massa vatten att bromsa på. Att köra upp dit gick bra, jag fick köra första 4 milen och det blev ett antal omkörningar och lite tillrättavisningar men det gick bra ändå. Hon som körde sista sträckan hem började med två motorstopp, hehe...Så nu är det momentet avklarat, nu ska här råpluggas teori och köras en massa innan jag kan få ta den där rosa lilla plastbrickan!

I övrigt då...ja du, i morgon ska jag jobba igen, på City Gross, kom förbi och handla vettja! Får lönen nästa vecka och det känns som att det kommer bli en rejäl slant. Pengar är inte att förakta. Sen blir det väl att plugga en massa bara och sola! Det ska bli typ 20 grader hela veckan! Jag är så himla glad! Jag ska bli brun. Jättebrun!

Och förresten, svaren till dikterna ska redovisas också. Fick lite roliga svar men jag medger att de var kluriga. Här kommer i alla fall svaren:

Dikt 1: Fantasin

Dikt 2: Kärleken

Dikt 3: Viktoria Möller (länk till hennes blogg här!)

Dikt 4: En räv


Svårt, jag vet, men ändå var det några som prickade rätt ^^

Nu ska det pluggas, hörs och syns!

Ciao






haha jag va inte i närheten:D kul! härligt att halkbanan gick bra:d

2009-06-23 » 20:50:06

ja dessutom tycker jag att du kunde skrivit en om mig:D giigigihihiihihih

2009-06-23 » 21:36:40

hur går de med novellen?:)

2009-06-23 » 22:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback