Over the hills and far away

God morgon alla!

Dagen till ära är det strålande sol, vilket ger i alla fall mig en jävulusisk extra glädje-kick! Synd bara att min rygg värker...men i alla fall...

Idag blir det som tidigare sagt först körlektion, sedan kuta ner till fisktorget och träffa folket. Sen drar vi till Bergafjärden och badar och solar och picknickar och bara är allmänt som vi kan bäst! Och vi är ju alltid bäst, hehe! HAr precis gjort klart min egen lilla picknick, en pasta och köttbullesallad med fetaost och Sprite. Ska packa ner en påse mandlar också. Självklart följer också med en STOR flaska vanligt vatten, vill ju inte få solsting för fan. Jag längtar sjukt mycket!

Bikinin är på, nästan allt är packat, busstider är kollade...nåt glömt?

Hmm...

Oj fan, just det, jag har inte ätit frukost! xD

Måste kila, ha en superbra dag i det vackra vädret allihopa!

Ciao



Bild från förra sommaren, får visa min bikini. ^^






Haha allt bra annas :)

2009-06-25 » 12:07:55

vad har du gjort med lboggen madde!?

2009-06-25 » 15:12:53

orka att min andra kommentar inte kom:@ där förklarade jag att det inte alls såg ut som de gör nu, utan allt var hullerom buller:p kan ha vart min internet:D

2009-06-25 » 22:07:22

dålig uppdatering-.-

2009-06-26 » 15:46:38

sv; haha okej ;D

2009-06-26 » 21:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback