Ny tid, ny stil!

Har nu äntligen blivit klar med en ny header.

Vad tycker ni? :D


Har tyvärr inte fått Photoshop att funka, så jag har gjort denna i Paint, men i min åsikt så ser den ändå ganska bra ut. Jag tänkte att den skulle få symbolisera mig och vad jag gör och det gör det. Bilden på mig är en av mina favoriter, och den ser sådär lagom somrig ut, draken och huvudet med mönster får representera den fantasifyllda biten hos mig själv och den här bloggen. Sen har jag även lagt till ett kinesiskt tecken som (hoppas jag) betyder kärlek. Kärlek är en av de viktigaste sakerna i mitt liv och därför vill jag att det ska vara en del av bloggen. En annan sak med ansiktet är att jag fascineras av människor, då i synnerhet ansikten. Jag kan sitta och glo på folks ansikten i smyg och fundera på hur personen är, vad de har för bakgrund och socialt liv eller helt enkelt vilken sminkning som skulle vara snygg på dem. Jag hoppas att ni kan hålla med om att den representerar mig och vad jag gör, i alla fall tills jag kan hitta på en finare. ;)

Nu säger jag tack och godnatt, i morgon väntar körlektion och jobb från elva till åtta. Pust!

Ciao






ojoj:D:D:D:D:D fiiiint!!!!!!!!!

2009-06-17 » 23:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback