Moviestar

Hemma igen sedan ungefär en timme, har precis ätit middag. Det blev kotletter sióm var kvar sedan i helgen plus nudlar. Kanske inte en gourmetmåltid men gott var det, och det är väl det som är viktigast? Träningen gick bra, sprang lite på löpbandet, gick/sprang/gungade i en sån där crosstrainer (finns förövrigt en liknande som de gjort/gör reklam för på Twins) plus:

* 30 marklyft
* 40 situps med vikt
* 30 rygglyft med 5-kilosvikt
* 20 "bröstlyftningar" med hantlar (vardera 4 kilo)
* Typ 70 st benböj i maskin, 40 med 28 kilo, 30 med 38 kilo

Jag hade tänkt att jag skulle vara med på Pace-passet kvart över sex men det kändes som att jag borde åka hem så det gjorde jag. Dessutom var jag ganska slut i musklerna, men det vad jäkla skönt att träna. I morgon kväll ska jag nog springa några varv i spåret och sen köra Veegards program, om inte jag ska träffa tjejerna. Vi får se. Största saken i morgon är väl att jag ska köra halkbana, och det är inte fy skam! Hoppas att det går någorlunda "bra", hur man nu ska uttrycka det. Meningen är ju att det ska bli "fel". Haha!

Nåja, lektionen idag gick väldigt bra så jag belönade mig själv med att köpa en tröja på Gina Tricot som jag suktat efter ett bra tag. Ni vet de där randiga stora bomullströjorna? Jag köpte en svart-vit. Gissa om den är skön! Vill ha på mig den dygnet runt med ett par mysshorts till! Men icke, den blev lite blöt på vägen hem från gymmet så den hänger på tork. Istället är det träningsshorts och studentlinnet som gäller.

Nu blir det film innan pappa och bror kommer hem från träningen, tänkte se Sandor slash Ida, var jättelängesen jag såg
den nu. ^^




Vi hörs senare ikväll, gullisar!

Ciao





va duktig du är:D keep up the good work!!!!!!

2009-06-22 » 21:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback