Money money money

I morgon blir inte som jag tänkte mig. Tanken var följande:

* Putsa fönster
* Städa rummet
* Plugga teori
* Träna

Allt ungefär i den ordningen. Men inte då, de ringde för en timme sen lite drygt från Finnerödja och frågade om jag kunde jobba igen. Och som jag tidigare sagt så är jag girig så jag sa ja efter lite samtalande med mamma. Vi kom överens om att jag skulle putsa fönstren när jag kom hem istället, evebtuellt fortsätta på onsdag innan jag drar iväg till Skvadern för att gratta Jocke. Frågan är när jag ska hinna städa rummet mitt, haha! Men vadå? Pengar är pengar! Och jag är snart en pank student! Men dock en lycklig student!

Just nu är det CSI som gäller, sen ska jag nog bege mig i säng så jag inte är supertrött i morgon. Hinner kanske läsa lite eller lyssna på lite musik. Måste se till att sova ut ordentligt nu innan man ska ut och parta en massa på studenten. ;)

Nu börjar det igen!

Ciao!






» Julia

Skvadern som i Sundsvall?



Hoppas jobbet går bra, med mig är allt bara fint - hur är det själv?

2009-06-08 » 23:00:13

Trevligt :D

2009-06-09 » 17:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback