Mera mål

Hej hopp sockertopp(ar)!

Ny dag, strålande väder och tusen planer! Håller på att plocka ihop lite grejor och sen blir det åka av till stan och sen till Alnö för att möta laget hos Malin. Beachhandboll och grillning står på schemat och jag är taggad till tusen! Synd bara att min kvinnliga kropp ska spruta hormoner och vara allmänt mongo just idag. Men men, peppar peppar ta i trä! Vädret är super, jag har inte lika ont i brännan, jag ska ut och träffa underbara människor, göra roliga saker och världen känns ändå allmänt wünderbar! För en gångs skull så känns livet som en dans på rosor! Och jag älskar den känslan just nu!

Bara ett enda minus just nu...

Jag saknar min älskade pojkvän, trots att vi träffades igår! <3

Livet är bra konstigt ändå, haha!

Nåja, ni får ha en underbar dag allihopa så lovar jag att bilder i stora lass kommer ikväll efter våran lilla middag på BK!

Ciao






Se på fotboll och fest :)

Sj?

2009-06-27 » 10:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback