Keep dreamin'

Usel uppdatering igen, börjar bli lite vana...

Jag mår inte bra, så enkelt är det. And that's about it.

Var och röstade idag i EU-parlamentsvalet. Det kändes riktigt vuxet, men det var bra mindre spännande än vad jag trodde att det skulle vara... :P

Äh, vem fan försöker jag lura? Jag mår inte bra!!! Jag går runt här hemma som en osalig ande med en hård knut i magen som hur jag än försöker inte vill försvinna. Jag hatar det och jag lider av det, men kan inte sätta fingret på vad det är som kan orsaka det. Varför är det så här? Varför? Det är inte rätt och riktigt att jag ska må dåligt i det här skedet, ändå är jag orolig till tusen och kan inte tänka riktigt, mitt huvud liknar en kladdig tavla man gjorde på dagis med fingerfärg. Jag kan knappt fokusera på något och samtidigt ska jag försöka leva och visa resten av världen att jag mår fint, och tro mig, le är något jag kan göra, även när jag mår skit. Men jag vill inte må skit! Jag borde inte må skit! Jag borde inte ligga vaken tre timmar med andnöd och grubblerier! Det är nu jag ska leva, det är nu livet är! Och ändå känns det som att mitt liv håller på att ta slut, för jag har inget inför framtiden! Inget jobb, ingen inkomst, ingen egen bostad, inga planer inför hösten när jag inte faktiskt har en skolgång att komplettera. Att må så här suger, mitt huvud är som ett skrikande virrvarr av tankar och just nu vill jag helst krypa ner under täcket och grina tills tårarna tar slut!

Jag vill inte ha det så här!!!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback