It's raining men

Hemkommen från älskling för ungefär en timme sen, har mest suttit och slöat i soffan men ska göra en liten lista på saker att göra i somamr just nu. Den här sommaren kommer att gå fort känns det som, alltför fort...mycket som händer och mycket som ska göras. Har nu bestämt mig i alla fall för att det blir USA igen till hösten. Trots att Frankrike lockar väldigt mycket så känner jag att jag dras emot att återvända och träffa alla igen. Jag saknar dem så otroligt mycket och det känns lite som att det är nu eller aldrig, för en biljett till USA är inte direkt billig. Men jag kommer ha boende, jag komemr ha ett jobb jag trivs med med personer jag tycker om, och jag kommer trivas rent allmänt. Jag kommer dock att sakna alla här hemma otroligt mycket, i synnerhet min älskling! ♥ Det känns så elakt av mig att lämna honom nu, när vi firar ett år tillsammans i november. Jag hoppas att han kan komma till mig då men jag förväntar mig ingenting. Som sagt, det är dyrt att åka till staterna. Åhhh, jag saknar min "familj"!!!!

Lista "Att göra" innan USA:

* Köpa en stooooor resväska, med USA-lås
* Spara pengar så man inte är helt pank första månaderna
* Ansöka om Green-Card
* Boka biljett
* Packa!!!


Och sist men inte minst...

* Ha den bästa sommaren som tänkas kan och umgås med alla nära och kära!!! ♥

För att jag nu inte ska grina sönder och fokusera alltför mycket på längtan och saknad så tänkte jag slänga upp lite bilder på snygga pojkar, sen låta er läsare bestämma vem som är snyggast. Ni får till i morgon kväll på er! :)


  

  

  


1. Alex Pettyfer
2. Jackson Rathbone
3. Eddie Cahill
4. Paul Walker
5. Samu Haber
6. Taylor Lautner


Nå, vad väntar ni på? Rösta! :D

Ciao!







» Sabi

sv: Ja 50 avsnitt skulle inte suttit fel!

2009-06-14 » 19:14:25
» Sabi

Here We Come

Måste köpa dem jag med!

2009-06-14 » 21:19:57

nummer två:D och hur länge tänkte du vara i usa?:o:o:o

2009-06-14 » 21:30:19

dom enda snygga där var alex pettyfer, jackson rathbone pch taylor lautner <3

2009-06-14 » 21:52:52

sv; vem fan är samu haber? han ser jätteful ut :P



åh ska du flytta till usa? gud så kul! kan du inte berätta lite om dt , för dt låter som att du varit där förut? :D

2009-06-15 » 14:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback