Good night sweet love

Tillbaka från min promenad, vilken var väldigt givande. Gick runt elljusspåret och stannade vid en bänk och skissade lite. Resultatet blev en på papper existerande dröm jag har, en klänning som funnits i mitt huvud i några dagar nu. På papperblev den nästan precis som jag tänkt mig, kanske till och med bättre, och jag längtar efter att få kunna göra en verklighet av den! I övrigt så funderade jag mycket på framtiden, men i ett mer avslappnat perspektiv, vilket gav en mycket mindre panikartad mig. Studerade mina alternativ som jag har funderat på och fick liiiiite mer kött på benen i mina beslut.

Har pratat med älskling också nu, och det är bra igen! Vi har nu officiellt tagit oss igenom vår första kris och det känns underbart att veta att vi kan ta oss igenom såna här saker! Kan inte nog se fram emot det ögoblick jag får hålla honom i min famn igen eller känna hans armar omkring mig! Sån här kärlek trodde jag aldrig att det skulle finnas för mig! :')

Nu ska jag gå och sova, för i morgon är det mycket som ska göras. Studentklänningen ska finjusteras, planering ska göras och pluggning ske, kanske också träffa kompisar. Sen på kvällen blir det spelarmöte och träning! Hepp hepp!

Nu säger jag tack och godnatt på alla!

Ciao!







åh är de du som är fantasi målarn:D

2009-06-08 » 08:14:40
» Sabi

^^. Nått allvarligt som hänt? Ju tack fint:)

2009-06-08 » 15:51:40
» Sabi

Ok, hoppas det löser sig:)

2009-06-08 » 18:59:57

Kikar in ;-)

2009-06-08 » 23:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback