Burn, baby, burn

DISCO INFERNO!!!

Jävlar vilket drag det har varit hemma här! Singstar och battles för hela slanten och dessförinnan grillning på Södra. Har haft en helt fucking underbar kväll och som ursäkt: Förlåt Johanna, men jag har CP-ont i min rygg och min baksida lår, därav en CP-dålig uppdatering! Klaga lagom! :P

Det var så här att igår var jag ju och badade med folket och det var mycket härligt vill jag lova, badade lite men vi låg mest och stekte i värmen. Åkte hem och gick med älskling hem till honom för att äta middag med hans familj+farmor+farbror och faster. God mat serverades och sedan skulle det tittas på bilder från Thailand. Men under middagen så kändes min kropp väldigt varm...tro fan det! Jag drog av mg byxorna inne hos Alex på rummet för att svalka mig med hjälp av hans golvfläkt, hör dock ett smått hetsigt fniss från Alex. Hela, och jag menar HELA min baksida lår och en bra bit ner på knäna samt min rygg var KNALLRÖD!!! Riktigt jävla kräftröd! Blev till att smörja in hela kroppen med allt ifrån after-sun-lotion, kylsmörja och miniderm och jag hade fortfarande CP-ont! Fick ligga på mage och bryta nacken för att lyckas se bilderna! Fick som tur är skjuts hem av pojkens farbror så det gick fort att komma hem. Tömde en halv flaska Aloe Vera och smorde in men det försvann lika snabbt som vatten i SvampBob Fyrkant! Natten var lite plågsam och det gjorde inte saken bättre att sitta i en bil i nästan två timmar på körlektionen idag. Har fortfarande ont, men det börjar ge med sig! Så där, där är förklaringen till min usla uppdatering! Pure F***ing Pain! xD

Nåja, ska snart hoppa i säng, ska upp tidigt i morgon och iväg till Alnö för mys, beachhandboll, grillning och middag på BK med laget! Pure freaking love! ♥

Ciao






Jo det var ju inte bra ;p

Jag mår skit bra :)

2009-06-27 » 00:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback