12.03

Ny dag, nya förutsättnignar, hehe. Idag vankas närmast en resa till stormarknadernas paradis och handla med mamma, sen ska jag ner till stan och ha körlektion. Hoppas att det kommer gå bra.

Ännu senare är det träning som gäller, hoppas även att den går bra men det känns som om jag är slapp till tusen och inte kommer orka något, haha! Men man kan ju alltid hoppas. Löpning och styrketräning sitter väl alltid fint, hoppas bara att vi slipper dessa jävla intervaller, de tar kål på mig tycker jag! D: jag måste ha sämst kondition!

Nåja, efter hemkomst och dusch är planen att ringa Mary sen titta på säsongsavslutningen på Lost! En bra kväll med andra ord! :)

Nä, nu måste tänderna borstas!

Ciao





SV: japp :):)

2009-06-16 » 14:53:12
» Sanna

Fin blogg :P<3

2009-06-16 » 16:00:22

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!?!?!?!?!?!?!?! han såg ju helt olik sig ut, så oskyldig:D:D nannanananaaawwww

2009-06-16 » 18:05:14

gulligt:D vad gör du?

2009-06-16 » 18:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback