1 juni

Solen skiner och det är supervarmt, jag älskar det! Synd bara att jag är sjukt trött och mest vill sova, haha. Men icke sa nicke! Jag ska vara vaken annars kommer jag inte kunna sova ikväll. Fast det vill jag inte heller så det jämnar väl ut sig. :P

Ska om några timmar upp till Norra Berget för att duka och ställa iordning inför ikväll, det är nämligen en inplanerad föräldramiddag/klassfest på G. Det kommer bli buffé med föräldrarna till att börja med ungefär fram till tio, sen sparkar vi ut dem och partar järnet och delar ut "stipendier" eller vad man ska kalla det och bara har trevlig nostalgi och firar att vi faktiskt har klarat av tre gymnasieår och äntligen är klara med skolan! Jag hatar tanken på att skiljas från denna underbara klass men livet måste gå vidare. Jag tror och hoppas att man kommer hålla kontakten men man ska aldrig ta något för givet. Jag kan bara säga rent ut att om jag får i mig lite mycket ikväll så kommer det sluta med att jag sitter och gråter i ett hörn och skriker hur mycket jag älskar alla och kommer att sakna dem. Fast i och för sig...det kommer jag nog göra ändå, fast på studenten, haha!

Fram tills dess att jag måste slänga mig på cykeln och jobba mig upp på berget tänkte jag försöka knåpa ihop en till novell samt äta lite lunch. Kanske hinner sitta ute i solen lite också. :)

Jag önskar alla en trevlig dag för jag vet att jag tänker ha det!

Ciao








Fan va nice :D hoppas vädret blir som idag ;)

2009-06-01 » 10:31:32

jag med :D så jäkla nice!

2009-06-01 » 10:38:12

fin bild och jag älskar också vädret:D MUUUUUMS:D:D:D:D

2009-06-01 » 10:43:11

oj såg inte en till:p åh va kul:D hiho, jag ska snart ha matte. sista lektionen innan avgörande prov:/:/ buhuuu! <3

2009-06-01 » 10:43:40

ja jag längtar så mycket :D

2009-06-01 » 10:58:55

man kan nog inte det :D haha

2009-06-01 » 11:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback