Whole again

Mitt liv är tillbaka till det normala igen, i alla fall vad jag skulle kalla normalt för tillfället. Hemma igen från stugan, släkten har åkt hem och Internet och datorn är återigen i knät...

Mitt liv är sååååååå intressant!

Nej då, men nu känns det som att man kan komma tillbaka lite i alla fall. Tillbaka till den grå vardagen med sovmorgon och degande hemma och drömma om allt man vill göra men inte gör. Men det kommer väl, antar jag.

Var i alla fall och shoppade i tisdags innan jobbet med släkt + mamma och hade turen att få med mig en svart top från Gina Tricot och en sjukt mysig blå tjocktröja från Vero Moda. Och inte en spänn behövde jag betala! Ibland har man tur! Men mamma har sagt att hon gärna lånar tröjan...grr, det ska vi mog bli två om! Bilder kommer senare för nu tror jag faktiskt att jag ska vara lite nyttig och ge mig ut i spåret och springa en sväng. Blev inget springande runt sjön i stugan, däremot en jävla massa mat, haha! Men men, det händer ju ändå bara en gång om året och då ska man njuta! :)

I morgon blir det jobb hela dagen ttyp, sen födelsedagsfest på kvällen. Lilla "söta" bror min fyller 17 år!

Nåja, ses och hörs senare!

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback