What have you done now

För det första bara: Käs, baby, har kommit hem till Norrland igen! :D ♥

I övrigt så har jag inte så mycket att säga just nu, mer än att jag inte mår bra, haha! Magen krampar, vilket har en logisk förklaring som stavas M-E-N-S och mitt huvud sprängs snart av överbelastning. Jag tänker för mycket. Jag tänker på fel saker. Jag mår dåligt av mina egna tankar så jag borde inte göra som jag gör eller tänka som jag gör. Ändå gör jag det. And it´s killing me!

Är det bara jag som mår dåligt av att tänka för mycket? Att ifrågasätta sina egna beslut oftare än att acceptera dem är inget gott tecken. Inte heller att fundera på hur livet varit om man gjort andra beslut. I alla fall så är det inte bra att göra så mer än 5 gånger per dag. Inte i min värld...

Jag är splittrad och nerstänkt av PMS så just nu pladdrar och tänker jag mer än vanligt. Men jag känner att jag måste få ut det...lätta mitt hjärta så att säga. Finns det någon som kan ge mig tips på hur jag ska göra eller bara någon jag kan prata med? Usch, jag börjar låta jättedeprimerad nu!

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback