Umbrella

Det regnar ute!!! Vad förvånande...Svensk sommar i ett nötskal!

Har precis stannat till hemma för att uppdatera lite samt hämta saker. Har jobbat hela dagen så det var liksom lagom att stanna till hemma en sväng. Hämta ett par skor och lite läsbart, samt att pappa kom hem och ska handla så jag får åka upp med det. Det var tydligen saker som skulle göras här hemma.

Nåja, nu ska jag tydligen åka med och handla, så bäst jag slutar!

Vi hörs och syns något framöver!

Ciao





SV: Sant :P ser att vi har haft typ likadana dagar idag då, förutom att du har tjänat pengar och inte jag ;) Tänker du inte fortsätta skriva noveller och sånt? jag vill ju läsa ^^ Jag kommer hem den 27e juli :)

2009-07-20 » 23:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback