This is the life

Middag avklarad, risotto/paella med ris, grönsaker, tonfisk och lite laxrester från igår. Och en stark vitlöksdressing! You gotta love my cooking! Ska snart fortsätta städa lite och sen ta foton på alla kläder och väskor som ska bort. Men sorry, babes, mamma har förtur. Hon ska få plocka det hon vill ha först och sen ska resten säljas alternativt ges bort till Röda Korset. Men jag ser gärna att jag får sälja det mesta för jag behöver pengar. Men å andra sidan, vem gör inte det?

Jaja, åter till städning!

Ciao



(Mitt helvete till rum, men det är på bättringsvägen!) ;)






hahahah, ja, kanske det :)

Hoppas du har en bra kväll,

kram, http://esth.blogg.se

2009-07-10 » 21:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback