The way I are

Jobbade hela dagen och höll på att somna...Ipoden var min räddning...nog sagt om det.

Det hällregnar ute, jag är helt seriös, det står som spön i backen. Jag tror knappt Mixa vill gå ut och kissa! Det är helt sjukt. När jag satt på toa lät det som en hel flodvåg som vällde på utanför fönstret. Vilket avslut på födelsedagen för bror. Jisses!

Har precis blivit jätteretad av bror för jag grinade sönder när vi såg Marley & jag, han tyckte jag var superfjollig! Hallå? Jag är tjej, tjejer är i regel lite känsligare...och spä ut det med en gnutta PMS så har vi ett oslagbart team! (fast det var inte bara jag som grinade, både mamma och pappa och Julia skvätte också saltvatten...bara bror som inte har känslor, haha!) Nej men skämt åsido, näsdukar är att rekommendera om man är känslig när djur är med i bilden! För den är sorglig... Jag tror jag grät sista tio-tjugo minuterna av filmen, hrm... Men vad kan jag säga, jag är ett känsloknippe! Nu har i alla fall ögonen torkat och jag ska njuta lite av min kompletta Buffy-serie som äntligen blev klar i tisdags. Kollade lite snabbt att den funkade och gjorde en lite komisk upptäckt...den har DANSK subtitle! Jag mitt nört har laddat ner HELA Buffy med dansk sub! Hahahahaha! Jävla tur att man kan engelska! Men jag stör mig på det... Haha, vi får se hur länge jag orkar med det! Ska i alla fall se några avsnitt ikväll och sen sova. Imorgon ska jag träffa Emma en snabbis och pumpa henne på info, sen jobba från tre till nio. Seg dag med andra ord...

Men men, nu återstår bara att säga tck och godnatt, för nu blir det Buffy! :D

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback