Sunshine in the rain

Mitt i allt regn som varit de senaste dagana så har nu solen bestämt sig för att titta fram! Till allas lycka! Och vad gör jag...? Fortfarande är inomhus och städar!!! Det tar aldrig slut, seriöst! Gaaaah! Och ingen auktion igår heller...mamma min hade inte tid att gå igenom grejorna. Så jag slutar lova att det kommer och säger bara, det kommer förr eller senare. Måste tjata lite mer på mamma.

Och inget paradisbad blev det heller. Bilarna blev fulla. Så jag tackade nej till jobb alldeles i onödan! Jag hade kunnat stå och tjäna pengar idag istället för att städa och vara putt över att jag inte fick följa med. Men men, sånt är livet antar jag...

Nåja, ska fortsätta städa nu, så jag blir klar någon jävla gång!

Ha en underbar dag i solen, ni som inte har plikter och sysslor som mig!

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback