Sick and tired

Dagen har spenderats med mina gullisar Käs och Emma och det blev många timmars efterlängtat snack och jag fick prata av mig ordentligt om mina tankar och problem! Tack mina älskade babes! ♥

Kom hem och bytte om, sen på första handbollsträningen för min del. Eller ja, uteträning med handbollslaget. Skitjobbigt! Enda ord jag kan komma på som beskriver det. Det gick inte bra och jag kände mig som en pluffsig flodhäst. När jag åkte hem var kroppen helt slut och huvudvärken ett faktum. Och den har fortsatt men avtagit lite efter mat och dusch, men nu protesterar magen istället. Suck, nåja, det blir nog bra bara jag får sova lite. Är så sjukt trött!

Så nu blir det sängen, och i morgon väntar glass-buffé med girlsen på Bite Line och sen en smärtsam uppgift! Mer i morgon!

Godnatt sötisar!

Ciao






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback