Rock DJ

Gårdagen spenderades hos min farbor ute i Stavreviken för att...da-dam...det vankades 40-årsfest! Gubben fyllde 40 och var ruskigt nöjd där han satt i sin lounge med kalla öl och presenter. Vi andra fick nöja oss med, till att börja med, kaffe, kakor och tårta, sen blev jag lektant till barnen så som jag lovat och det tävlades i grodspottning. Dock använde vi gelégrodor och inte riktigta, hehe! MEr hanns tyvärr inte med för alla sprang iväg och gjorde annat så jag återvände till de vuxna och väntade på middagen. Det serverades sallad, fetaost, romsås, tzatsiki, potatis och potatissallas och 4 olika sorters kött. Eller kött och kött, kycklingklubbor, två typer av filé tror jag och sen stekt lax! Allt smakade gudomligt gott och man satt och njöt middagen igenom. Tyvärr fick jag inte njuta länge utan lektanten skulle fram igen, denna gång blev det först paketöppnartävling med vinterkläder på, sen snörätning och vattenballong i hink. Sorgligt nog så gaddade alla ihop sig emot mig så mina fötter blev lite blöta när alla skulle kasta på mig. Som tur är för dom så kastade alla (nästan) på mina fötter och se som träffade min kropp (typ 2 st) studsade av och krossades mot marken. Efter lite bannor och lite torkning blev det säcklöpning och strafftävling där jag stod i mål. Släppte in ett skott av åtta...stoltflicka_90!
Kvällen fortsatte med musik, dans och en satans massa kareoke! Jag sjöng tills halsen dog och fram emot småtimmarna blev det en timmes dans till Michael Jackson klassiker, vilket fick ALLA att shakea loss! Själv fick jag vara chauffeör så jag var nykter, men det var jag gaaaaaanska ensam om tyckte jag, i alla fall sen alla nyktra åkt hem, hehe, runt åtta. Kom hem runt halv fyra och somnade runt halv fem, en lyckad kväll med andra ord!

Priset fick jag betala när jag sedan var tvungen att kliva upp halv sju för att åka och jobba! Maria hade fått halsfluss och snäll (men även girig) som jag är gick jag med på att jobba. Så två timmars sömn var det jag fick och jag skulle jobba 10 timmar! Fatta, tio timmar! Det är rekord för min del! Det gick i alla fall ganska bra...dock vet jag inte hur proffsigt det såg ut med hörsnäcka i örat hela tiden, men det var enda sättet för mig att hålla mig vaken...

Träffade baby efter jobbet och nu sitter jag här och vill bara sova, vilket jag nog också tänkte göra inom kort!

Ha en trevlig kväll ni som orkar vara uppe längre, själv säger jag,

Godnatt!

Ciao



(Sangria från Spanien)






låter nice:D vill du gå ut och gå med mig ikväll or what?!

2009-07-06 » 15:14:44

najs najs najs. okej:) we'll see

2009-07-06 » 17:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback