Pump it up

Klockan närmar sig sex, vilket betyder att det snart är dags att åka för att pumpa musklerna lite. Hoppas det kan hjälpa till att rensa tankarna lite...

Ses och hörs när jag återvänder hem!

Ciao





Ooh, road trip låter inte helt fel :D

2009-07-27 » 23:35:23

ööh oops... Min första kommentar är ett svar på din kommentar till mig xD

2009-07-27 » 23:36:09
» Julia

sv: Haha, säg inte det, jag är ganska senil - och jag är bara nitton ;P



Jo, säg till om det är något speciellt du undrar över! Annars kan jag bara säga att lärarutbildningen är det roligaste jag har varit med om i hela mitt liv, och umeå är en jättebra stad att plugga i. Har du funderat på vilka ämnen du vill bli lärare i? Eller vilken årskurs? :)

2009-07-28 » 16:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback