One more night

Hemma från jobbet nu och ska ta mig lite middag, sen ska jag nog hoppa i duschen en snabbis. Man blir lite skabbig av att gräva runt och packa jordgubbar och pilla med pengar hela dagarna. Men nog är det skönt sen när lönen kommer, så man vet att man har fått lön för mödan. Jag längtar sjukt mycket efter min lön just nu i alla fall.

Sitter lite nu och bläddrar i H&M:s höstkatalog och jag säger bara att wow, mycket fint där som jag vill ha! H&M har lyckats fånga mina favoritkläder i höst! Wii, vad lycklig jag blir! Men men, inga kläder för mig innan löningsdag...Håhåjaja, alltid något som ska ställa till det. Men får nog snart beställa grejor ändå, om de ska komma i tid. Kanske kan be mamma betala och sen betala tillbaka när lönen kommer? ;)




Största cravingsen på kläder ur H&M:s höstkatalog för min del!

Och kan man annat än älska dessa godingar? Megastort "vill-ha" begär!

(Aperopå det så såg jag de här, fast bruna, i tisdags på H&M i stan, lycka!)

Nä, nu väntar duschen!

Ciao






gillar tröjan längst ner till höger

2009-07-25 » 00:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback