My heart goes boom

Hemma igen. Jobbet gick bra, sålde nästan slut på allt jag hade fått, tror jag hade bara 40 lådor kvar eller så när jag lämnade över. Men vi beställde en extra leverans till alla jordgubbssugna människor där ute.

Efter jag jobbat så gick jag med Emma och Johanna på stan ett tag men sen var jag så hungrig att jag kände mig tvungen att åka hem. Guuud vad kul det var att träffa Johanna igen! Ett år i USA, det är mycket som händer då. Kändes som igår då jag träffade henne på min APU, men det är ju fan, ja, sju månader sen, åtta till och med! Jisses, vad tiden går...och jag låter som en gammal tant, haha! Nej men skitkul att hon är hemma igen, har saknat henne jättemycket! Än en gång, välkommen hem till Sverige, vännen! ♥

Nu väntar snart lite mat, sen ska mamma och jag åka och träna och jag ska försöka fota alla saker som ska säljas! Det är mycket prylar! Johanna ville kika lite också så kanske inte allt kommer upp!

Men jaja, nu ska jag dra av mig mina smutsiga jobbkläder och byta om, sen mat!

Ciao






ne men gud:D de känns som igår du tog farväl av henne också:P har hon haft de kul?

:D tänker hon på engelska nu?!;)

2009-07-13 » 19:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback