Milkshake

God kväll i bloggsfären (förlåt Avanna för att jag själ ditt uttryck, hoppas det är okej)

Jag har just smaskat i mig en skål vaniljglass med kolasås och funderar allvarligt på att sova. Plus att min nacke gör ont! Jag brände den när jag jobbade förra veckan och nu har den blivit torr och lite skorpig, så ibland när jag rör på huvudet spricker de lite och det svider apamycket! Nåja, en kortisonbehandling och mycket mjukgörande får rädda mig! Sitter för övrigt och pratar kläder och massa annat med kära syssling Johanna och planerar för fullt inför släktträffen som är nästa lördag. Shit, bara 12 dagar kvar så får man träffa alla släktingar igen! Har saknat så himla många! Det ska bli så himla underbart! Jag och Jo funderar på att ha ett litet uppträdande, vad får ni inte veta för det kanske läcker ut till släkten då och då blir det ju inge kul. Hehe! Om det funkar blir det i alla fall MEGACOOLT! Tror jag i alla fall, haha! Man får hoppas! ^^

Mja, nu ska jag lägga mig tillrätta i sängen och slå på en film, tror det får bli en kärleksrulle för jag känner mig ensam! Det är inte så ofta jag träffar baby numera eftersom han jobbar så tidigt, så han måste hem tidigt och jag får nästan aldrig sova där. T_T Men jag har en liten plan för veckoslutet, ska kolla med honom i morgon om han är på! Jag hoppas det för det kommer bli jättemysigt i så fall! ^^

Nä, nu blir det film! ^^ Ha det bra och god natt allihopa!

Ciao






våra planer är inte att leka med;) mohaha. de blir grymt:D:D:D hahah! en kärleks rulle låter mysigtr:) typ a walk to remember:):) godnatt pyssling

2009-07-06 » 23:34:19

finsn affären go jane där eller tänkte ´du skicka efter? undra hr höga klackarna är:p jag vill med haD beställ pt mig med:D:D

2009-07-06 » 23:35:11

delåter ju as gött om de finns en affär där ju:o du ba länsar hela affären:D:D

2009-07-06 » 23:43:01

ne fy fan va grymt durt de kommer bli att bara åka dit va fan:p va går biljetterna på!?

2009-07-06 » 23:58:16

Svar: Tack:) Ja vet dreeegel! ;) Vad gör du?

2009-07-07 » 11:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback