Low

Ja, precis som titeln anger så känner jag mig lite låg just nu. Har ont i nacken och jag ska jobba i morgon, vilketi sig inte är fy skam för jag får ju pengar, men jag känner hur orken tryter och jag vill bara njuta av fötmodligen min sista lediga sommar! Men utan pengr så kan inte jag leva, så jävligt är det. Känns jättejobbigt nu eftersom jag har betalat räkningar på kvällen och kunde inte betala alla för min lön har itne kommit än. Helvete säger jag bara! Mor och far erbjöd si att låna ut pengar till mig, men jag vill klara mig själv. Har redan en skuld till mamma så jag vill inte ha mer. Men ju mer tiden går desto mer känns det som att det måste accepteras med bidrag.

Nåja, jag längtar sjukt mycket tills USA, men jag vill samtidigt inte åka. Jag känner mig själv så pass väl att jag kan garantera att jag kommer längta ihjäl mig efter hemmet ióch då särskilt Alex. Jag våndas nåt så hemskt över att behöva lämna honom! Igår kväll sov han här för första gången på säkert en vecka och känslan av att få åter ligga i famnen på honom och bara känna otrolig trygghet får mig varje gång att tänka på hur mycket jag älskar honom, min lilla meow! <3

Men i alla fall, nu ska duschen intas och kroppen ska skrubbas ren från jobbiga tankar och sen blir det film innan kudden blir min bästa vän!

Hörs senare, snyggisar!

Ciao






yänk inte så mycket:D lev idag! va blir de för film maddish=?:D

2009-07-08 » 22:32:20

bvi har så mycket filmer hemma som jag inte sett, bl.a den! är den bra? va handlar den om?:)

2009-07-08 » 23:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback