Knivhuggarrock

Min kamera sammarbetar inte med mig ikväll (batterierna är döda och mina andra är inte laddade) så jag kan inte ta kort till auktionen!

FUUUUUUUUUUUUUUUU......

Men men, ska ladda på dom inatt så får jag fota sakerna i morgon på dagen och lägga upp, för sen drar jag till baby min och blir kvar där till på torsdag. Han ska vara husvakt så jag ska få "flytta" in hos honom i tre dagar! Tre dagar! Jag är salig! Älskling och jag i ett tomt hus...nej, nu ska jag inte avslöja mer, hehe!

Istället för att fotografera så ska kvällen ägnas åt ett eller flera partier Kaggebo, måste ju öva inför turneringen i samband med släktis. Denna gång ska trofén upp till norrland igen!!! Så det så!

För er som inte vet så är Kaggebo ett väldigt roligt kortspel, vill någon så kan jag lägga upp regler och förklaring om spelet på bloggen. Men det kanske inte finns så många korthajar där ute? Jag själv älskar kortspel, men hatar att förlora dem, haha!

Jaja, träningen var tung men härlig, armarna värker, pappa pratar i telefonen, Mixa sover, jag bloggar och mamma väntar på att jag ska plocka fram kortlekarna...bäst att göra mor till viljes.

Ikväll ska jag vinna! :D

Ciao






gött:D:D fan jag vill med!!! och du ska iväåg din bög!!! haha:D:D



i won't tell you biiacthj;);)

2009-07-13 » 21:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback