I´ve got the power

Tjalalalaaa hej!

Nyligen hemkommen från en stavgång-powerwalk vända med mamma och hunden och gissa om jag är slutkörd. Kan inte förstå att det ska vara så mycket att tänka på bara för att åka skidor utan skidor. Nä, tacka vet jag joggning! Men det är jobbigt det med, ehe. Stretchingen är avklarad och nu ska det blaskas kropp och hår. Sen får jag väl hjälpa till med maten innan farmor kommer. Jag anar grillat till middag...Happy face! :D

Inte så mycket mer att säga för tillfället. Jag mår bättre än igår rent psykiskt, men de jobbiga tankarna kan liksom inte ge sig iväg helt. Det är en fråga om tid, antar jag. Men just nu känns det som att jag inte har den tiden! Jag vill vara fri från alla tankar och bara leva livet ett tag! Well well, vad kan man göra? Inte ett dyft!

Eller jo, jag har lyckats ganska bra med att hålla mig sysselsatt så jag har andra saker att tänka på också. Men det svider!

Jaja, deprimeradtjej_90 signar ut och slänger sig i duschen! Återkommer!

Ciao





SV 1: ja jag vet, och du vet att jag är där för dig med :) <3



SV 2: Nej jag menade din tremännings kommentar "ha en bra dag!" Jag tyckte det var ganska rötet :S

2009-07-30 » 17:49:12

mer bilder i bloggen:D ser kalt ut

2009-07-30 » 21:19:17

amen du kan ju tänka på de när du laddar upp ett inlägg

2009-07-30 » 22:17:01

SV: ah okey... Ja det vet jag och jag tycker om dig med :) hoppas jag har visat det <3

2009-07-30 » 23:58:34

Äntligen Fredag! :)

Hoppas du får en fin helg

2009-07-31 » 19:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback