Halelujah new world

Äntligen! Äntligen! Äntligen har jag städat klart! :D

Nyss dammsugit klart och bäddat rent och rummet ser sjukt fräscht ut! Saknas bara gardiner och min matta. Och sen ska min TV upp också. Men jag kanske kan flörta med pappa så kan han hjälpa mig redan ikväll. Hoppas!
Ännu bättre är att mamma gått igenom alla prylar nu så i morgon ska jag ägna dagen åt att fota alla saker och sen slänga upp lite bilder på bloggen, eventuellt i bloggshopen. Så passa på, har riktigt fräscha kläder, väskor, necessärer och smycken att auktionera bort. Först till kvarn gäller, som alltid!

Bild på mitt nystädade rum ska också komma, ni har ju fått sett katastrofen jag hade förut...det är en klar förbättring!

Nåja, nu ska jag slänga mig i duschen så jag inte smutsar ner de rena lakanen.

Vad har ni sötisar gjort idag? :)

Ciao

PS. Regnet är tillbaka! :| Triiiiiiiist... DS.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback