Family portrait

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det släktträffsdag! :D

Kom hem halv fyra inatt efter en god middag med några kompisar till pappa, sen några timmars megarolig logdans (och mycket fick jag dansa också, happyface!) och sen lite "fyllekäk" på MAX. Jag behövde bara maten, det blev inget fyllekäk för jag var ju nykter, hehe! Personlig chaufför är mitt kall i livet!

Är för tillfället VÄLDIGT trött, men var ju tvungen att masa mig upp för att packa och göra mig i ordning och sen bär det av till Matfors och resten av släkten. Solen skiner idag och jag tror och hoppas på en superhärlig dag! Uppdateringen både idag och i morgon kommer därför att...ja, att suga helt enkelt, men jag ska ta mycket bilder så ni kan få en försmak av allt det roliga! Nä, nu väntar frukost, det lilla jag kan få i mig. ÄR fortfarande mätt sen mitt Frisco-mål inatt! xD

Ciao



(Bild från förra släktträffen, i Jönköping!)






woooh:D hurru! du får uppdatera på min data;)

2009-07-18 » 10:37:15

MAX is the shit :D Jag har typ kommit igång med min blogg igen btw :D

2009-07-19 » 12:24:18

Jag har frågestund på bloggen idag så kika gärna in och ställ en fråga :D

Hoppas du får en bra dag :D

2009-07-19 » 12:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback