Everyday is so wonderful

Solen skiner varje dag och jag njuter av livet till det fulla! Därför har bloggen hamnat lite vid sidan om, det är inte helt oavsiktligt. Jag har helt enkelt inte så mycket att skriva om, såvida ni inte dag ut och dag in vill höra samma sak, typ "idag har jag solat mest hela dagen, till lunch...bla bla...i morgon blir det nog...bla bla..." Nja, inte riktigt det man vill läsa om...

Samma sak idag, det  har knappt hänt något alls. Har suttit ute i solen med mamma och målat naglarna, sen skjutsade jag ner mamma och pappa till Gatufesten och samtidigt hämtade Alex. Vi åkte och handlade och sen blev det middag och marängswiss till efterrätt! Jag har längtat sjukt efter det i flera veckor...marängswiss alltså! Såg på CSI Miami och myste med älsklingen, sen skjutsade jag honom hem för han ska jobba i morgon, vilket jag också har blivit inringd att göra. Ica Maxi is the place, och sälja jordgubbar is the job! Som vanligt... Men pengar är pengar! Ska kika på mitt konto och se om min lön för juni har kommit in. ^^

Nåja, nu blir det film för att varva ner lite innan jag kramar kudden!

Vad det blir vette tusan...

Jaja, det löser sig nog! ^^

Sov gott allihopa!

Ciao






se twilight:)

2009-07-02 » 23:25:15

blev det twilight eller?;) haha

2009-07-03 » 15:54:39

tervligt:D

2009-07-03 » 21:29:39

åh, solsken är så underbart!

2009-07-03 » 23:43:03
» N

sv; CSI is da shiiiet!! :D:D



men häromdan kom min mobror och förklarade för mig hur overkligt det va, jag blev skitsur ^^

2009-07-04 » 00:39:55
» N

sv; man blir sur då.

2009-07-05 » 14:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback