Do you only want to dance?

Hej hej hallå! Tisdag idag, och jag har inget vettigt för mig...

Eller jo, där ljög jag...

Fick just samtal från Kristoffer, jag har fått jobb! I och för sig bara för kvällen, men det är pengar det också! Ska stå i Nacksta denna gång, så har ni vägarna förbi, kom och hjälp mig tjäna pengar! Egentligen vill jag inte och kan inte riktigt jobba, men men, får väl offra lite då. Ska jobba på torsdag också så jag kan nog få en rejäl slant i slutet av Juli månad också. Inte att förakta. Nä, nu ska jag byta om och prata lite med mams och paps, sen blir det väl till att åka och jobba!

Ha det bra alla glada!

Ciao

PS. Jag är sjukt sugen på att dansa efter att ha sett Dirty Dancing igår kväll! :| Jag dööööööör! DS.





åhåh du såg den alltså:D btw fan va billig bilkjett till usa endå:o och gött att du får jobb!!!!! hur får du såna extra jobbb?:(:(

2009-07-07 » 15:17:34

Svar: okej chilla :D

2009-07-07 » 22:15:08

hur fan skaffar man såna då xD

2009-07-08 » 18:55:34

amen typ då jag inte jobbar så vill jag ju tjänba pengar också:D:D hihi vad gör du då skit unge?

2009-07-08 » 20:50:15

jag läser lite bloggar:D haha

2009-07-08 » 22:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback