Dance into the night

God dag bloggen och alla läsare!

Igår blev det inte mycket bloggande för åskan härjade här hos oss och mamma tvingade mig att stänga av datorn. Sen glömde jag helt bort att slå på den igen, haha! Eller okej, jag slog på den, men jag glömde bort att blogga. Nåja, istället följde jag med mamma och pappa för att handla, sen blev det grillad kyckling med klyftpotatis, greksallad och tzatsiki till middag. Det var mycket gott men jag tror jag åt för fort för magen var lite skum efteråt. Efter den goda middagen flörtade jag till mig bilen och åkte en sväng till stugan för att träffa delar av släkten innan släktträffen. Det blev en massa struntsnack och sen spelade vi Kaggebo, som jag vann...bakifrån, haha! Nåja, man kan inte vara bäst jämnt! Trofén ska i alla fall hamna i norrland i år! Efter sista omgången var klockan kvart över ett på natten så jag åkte vidare för att hämta lillebror som var och repade. Skjutsade hem hans kompis först och sen hem för att slockna i sängen.

Dagen till ära ska jag vara skjuts åt föräldrarna igen, de ska på dans och jag har beslutat att följa med. Det var ett tag sen man fick svänga sina lurviga, hehe! Hoppas bara att det finns åtminstonde NÅGON under trettio där, annars kommer jag känna mig som en melon bland massa äpplen. Så jag har ett problem: vad fasen ska jag ha på mig?

Högklackat har jag strykit, för de enda höga klackar jag har är sådana som jag får ont i fötterna av efter några timmar, plus att jag vill inte snava över mina egna fötter. Tror det får bli gladiatorsandalerna på fossingarna och kanske en klänning, vilken, ja, det får vi se. Eller ska jag ha shorts? Vafan, snälla, hjälp mig!!!

Innan dess så hoppas jag på att min kusin ska ringa, för i så fall ska jag ta med henne på Birsta eller till stan och shoppa lite, eller så bara umgås. Har inte träffat henne sen förra släktträffen, vilket var för...två år sedan! Jösses, vad tiden går! Aja, nu ska jag polera tänderna och byta om, ringer hon inte snart tar jag på mig bikinin och lägger mig att sola på altanen!

Ciao



En av de bästa danslåtarna tycker jag, men lite svår att få till om man inte har rätt partner!






vem är din kusin?:)

2009-07-17 » 23:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback