Brinn hjärtat brinn

Jag är otrolig ibland. Tänkte sova tidigt eftersom jag var så trött igår, la mig och såg ett avsniit av Buffy, sen ett till, och titta, trolleri trollera! Vet ni när jag stängde av datorn? Tjugo i sex på morgonen! Sov nån timme, blev väckt av ett sms från Kristoffer som frågadee vem det var som jobbade. Panik! Trodde jag hade försovit mig! Sprang på toa  och skulle precis klä på mig när jag km på att "Vänta, jag jobbar ju kväll idag..."
Så jag kunde lugnt sms:a och säga att det var inte jag som jobbade, men det hade han redan tagit reda på. Något bortgjord jag kände mig. Men det var lugnt, kunde gå och lägga mig igen och sova några timmar till. Klev upp och åt frukost framför TV:n med mamma och nu ska jag byta om och sen åka ner till stan och lämna böckerna till Emma. Sen åker jag nog hem och sover någon timme innan jag ska jobba. Trött som stryk!

Nåja, klä på mig var det...

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback