Alone

Nu är det gjort, jobbigt men sant. Vi har gjort slut. Poff! Men det var i alla fall något vi var överens om. Vi pratade i säkert en halvtimme eller så och beslutade tillsammans att det var bäst såhär. Men det gör ont. Fy satan rent ut sagt vad ont det gör!

Idag väntar jobb, sen middag med farmor och farfar tror jag. Så det kanske inte blir någon träning, men vi får se.

Isch, jag kan inte skriva så mycket mer just nu...

Ciao





ha en bra dag!

2009-07-30 » 10:07:07

Vilken jävla fittig kommentar, på ren svenska :S

2009-07-30 » 17:07:55
» Julia

Jag läser till gymnasielärare i bild och så kommer jag läsa svenska också, tror jag :) Läser två terminer bild till, så jag behöver inte bestämma mig än.



Hör du, vad tråkigt att du är nere, jag har själv varit med om liknande. Även fast båda är med på det gör det så jävla ont... men tiden läker alla sår, om man tillåter det... ta hand om dig <3

2009-07-30 » 18:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback