When the night has come

Klockan har passerat elva, middag har intagits, jag har badat och sett på Morden i Midsomer med mina söta föräldrar. Nu återstår inte så mycket mer än att säga tack och godnatt för min del.

.......


Nej, jag ska inte lägga mig än...tänkte stanna uppe någon timem till, bara för att kunan sova järnet i morgon och vara uppe länge på nyårsafton! Ska nog lägga mig och se på film och fundera ut en lösning på mitt problem om morgondagens kläder. Å andra sidan tror jag att det är klart redan, har bestämt mig för att köra på min grundidé, men använda mig av lite andra medel för det. Men likt förbannat ska jag ner en sväng på stan tänkte jag, även till Birsta och byta en tröja till min kusin. Men nu har jag i alla fall en säker plan B om allt annat skiter sig, och det känns bra!

Så jaa, jag säger nog godnatt nu och säger see ya 2-morrow!

Godnatt sötnosar!

Ciao



                                   
 









» Sara

sv: Tackar =P Kom på det en kväll när jag var trött och kände att det var "jag"!

Vi verkar ha samma idé för att hålla sig vaken hela nyårsaftonen, fast om jag känner mig själv rätt så somnar jag runt 11 iallafall xD

2009-12-30 » 23:22:54
» Sara

Bäst att hålla sig vaken! Blev ritad i ansiktet en gång när jag somnade... D= Haha, lycka till imorgon då! ;) Men jag sussar nu , god natt på dig! =)

2009-12-30 » 23:36:43

tack för hjälpen!! =) hoppas du haft en bra dag! kramar

2009-12-30 » 23:41:28

Idag är det NYÅR!

Vad kommer du hitta på för skoj då? :*

Du får ha en superbra dag :)

Kram / Madicken

http://conler.blogg.se

2009-12-31 » 00:37:27

Absolut! ;)Gott nytt år på dig förresten! Har du haft ett bra 2009? :)

2009-12-31 » 03:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback